منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه در 25 بند به شرح زیر است :

– بند 1 : کلیه فعالیت های کشوری کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد .

– بند 2 : در فروشگاه انلاین کشوری کالا از مشتریان برای خرید محصولات ، اطلاعاتی همانند ادرس ، شماره تلفن ، ایمیل و همچنین مشخصات فردی درخواست می شود که این اطلاعات حریم شخصی مشتریان می باشد و ما برای حریم شخصی مشتریانمان ارزش و احترام قائلیم و این اطلاعات را محرمانه میدانیم .

– بند 3 : یاداوری می شود ادرس ایمیل و تلفن هایی که کاربران در پروفایل خود ثبت می کنند ، به منزله مورد تایید بودن کاربران است و مکاتبات ما از همین طریق با انها صورت میگیرد .

– بند 4 : حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی ، این اطلاعات را برای شخص دیگیری فاش نکنید .

– بند 5 : مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی به دلیل عدم رعایت موارد فوق با کاربران بوده و کاربر حق هیچگونه ادعایی علیه فروشگاه کشوری کالا را ندارد .

– بند 6 : فروشگاه کشوری کالا هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی انها را به هیچ شخص یا سازمانی منتقل نمی کند مگر با حکم مقام قضایی یا طبق قوانین و مقررات کشوری موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد . در این موارد هیچگونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت به عهده کشوری کالا نمی باشد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وبسایت ، ضمنی حق هر گونه اعتراض را از خود سلب نموده اند .

– بند 7 : در صورت وجود هر گونه سوال یا نظر و شکایت ، از طریق راههای ارتباطی فروشگاه (ارتباط با ما ) ما را در جریان بگذارید .

– بند 8 : در صورتی که فروشگاه سهوا رنگ گوشی انتخابی مشتری را اشتباه ارسال کند و مشتری پلمپ گوشی را باز نکرده باشد میتواند آن را به فروشگاه برگشت بزند . (در صورت باز کردن پلمپ گوشی فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این مشکل پیش آمده ندارد.)

– بند 9 : تمامی برند های گوشی تلفن همراه ( غیر از ایفون ) در فروشگاه کشوری کالا بصورت گارانتی معتبر شرکتی 18 ماهه و پلمپ فروخته شده و فروشگاه در قبال مشکلات رجیستری و خود دستگاه مسئولیتی ندارد و مشتری باید با شرکت گارانتی یا پشتیبانی سامانه همتا تماس حاصل نماید .

– بند 10 : توجه داشته باشید که ارتباط کشوری کالا با مشتریان فقط از طریق شماره ها و جیمیل قرار داده شده در سایت است ، بنابراین مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشید .

– بند 11 : کد ملی و اطلاعات وارد شده هنگام سفارش کالا با اطلاعات کارت عابربانک پرداخت کننده باید مطابقت داشته باشد (عکس کارت بانکی و کارت ملی خریدار به واتساپ یا تلگرام شماره های فروشگاه ارسال شود ) .

– بند 12 : تایید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت میباشد .

– بند 13 : کشوری کالا می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده ، سفارش خریدار را تا 48 ساعت به حالت تعویق در اورد و درصورت محرض نشدن هویت خریدار ، سفارش را لغو کند و مبلغ پرداخت شده را به همان کارت بانکی خریدار که با ان از سایت خرید کرده باز گرداند .

– بند 14 : وجود یا عدم وجود کالا در انبار کشوری کالا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد ، بنابراین مشتری حق هر گونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا می تواند مبلغ پرداختی مشتری را به همان حساب برگشت بزند .

– بند 15 : حمل کالا توسط شرکت های پست ، تیپاکس و پیک صورت میگیرد . از مشتریان خواهشمندیم حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نام برده ، بسته ارسالی بررسی و پس از کنترل تعداد و مدل و منطبق بودن ان با فاکتور خرید ، رسید تحویل امضا شود.

موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت رسید مسئولیت بر عهده مشتری گرامیست و فروشگاه مسئول نمی باشد.

– بند 16 : با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت ها ، پس از تایید سفارش به هیچ وجه امکان تغییر در تعداد و قیمت و همچنین تغییر ادرس و نحوه ارسال وجود نخواهد داشت .

– بند 17 : با توجه به اینکه شرکت های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه های مختلفی در بازار عرضه کنند ، چنانچه مشخصه مورد نظر شما در صفحه مشخصات کالا قید نشده حتما از واحد پشتیبانی استعلام نموده و پس از اطمینان از مشخصات کالا نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید .

– بند 18 : قیمت گوشی ها در حداقل ممکن قرار دارد و امکان خرید عمده گوشی موبایل وجود ندارد .

– بند 19 : درصورت لغو سفارش از طرف کشوری کالا ، مجموعه ی ما موظف است حداکثر طی 7 روز کاری وجه را عودت دهد . مبلغ پرداختی فقط به همان حسابی که پرداخت از ان انجام گرفته است عودت داده می شود ( همچنین ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامیست ) .

– بند 20 : برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی لطفا به ادرس صحیح فروشگاه کشوری کالا دقت نمایید ، مجموعه ما در قبال صفحه هات مشابه مسئولیتی بر عهده ندارد .

– بند 21 : اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع می باشد و هرگونه مغایرت در ان از عهده فروشگاه خارج است .

– بند 22 : در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال فروشگاه کشوری کالا برگشت داده شود ، هزینه ارسال مجدد محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری بر عهده مشتری می باشد .

– بند 23 : مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .

– بند 24 : گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری باید در سامانه شبکه مخابرات ثبت شده باشد ( رجیستر شده باشد ) .

– بند 25 : مشتری نمی تواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را دریافت کند .

فروشگاه انلاین 24 ساعته کشوری کالا سعی دارد محصولات خود را با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان و پایین ترین قیمت ممکن به شما عزیزان عرضه کند .

                                    و در اخر خریدی امن ، راحت و خوشایند برایتان ارزو داریم